Algemene vergader informatie
Locatie: Koetshuis, Markt 12 3621 AB Breukelen
De agenda en vergaderstukken worden 10 dagen voor aanvang van de vergadering gepubliceerd.
Heeft u een auditieve beperking en is er een onderwerp dat u graag wilt volgen of waarvan u het woordelijk verslag wilt kunnen teruglezen? Neem dan contact op met de griffie via griffie@stichtsevecht.nl.
Opties bij deze vergadering
Agenda
Hoofdvergadering
-
Stemmingen
-
Aanmelden voor het spreekrecht kan tot maandag 16 mei 2022, 12:00 uur bij griffie@stichtsevecht.nl
De spreektijd bedraagt maximaal 3 minuten.Stemmingen
-
-
Betreft het vaststellen van de besluitenlijsten van de openbare en de besloten raadsvergadering van 8 maart 2022 en van de openbare raadsvergaderingen van 22 en 30 maart 2022 en van 4 april 2022.
Vergaderstukken
Stemmingen
-
Vragen uiterlijk doorgeven op maandag 16 mei 2022, vóór 12:00 uur aan griffie@stichtsevecht.nl.
Stemmingen
-
Vragen of wensen (zoals verschuiven van A- naar B-categorie) uiterlijk doorgeven op maandag 16 mei 2022, vóór 12:00 uur aan griffie@stichtsevecht.nl.
Vergaderstukken
Stemmingen
-
Betreft het benoemen van raads- en commissieleden en een collegelid in diverse raadsorganen, t.w.: het presidium/commissievoorzitters, plaatsvervangend commissievoorzitters, werkgeverscommissie, auditcommissie, Algemeen Bestuur Plassenschap Loosdrecht e.o. en het Algemeen Bestuur Recreatieschap Stichtse Groenlanden. Tevens benoeming van de waarnemend voorzitters van de raad.
Schorsing voor het tellen van de stemmen.
Bekendmaking van de uitslag van de stemmingen.
Vergaderstukken
Stemmingen
-
In de raadsvergadering van 30 maart 2022 is een 18-tal commissieleden benoemd. Van twee van deze commissieleden dient nog de verklaring en belofte te worden afgenomen.
Stemmingen
-
Per fractie kunnen maximaal drie commissieleden worden voorgedragen.
De commissieleden leggen in handen van de burgemeester de eed of de verklaring en belofte af.Vergaderstukken
Stemmingen
-
-
Stemmingen
Algemene stemmingen
Download media
Download de volledige audio van deze vergadering